m%C3%BChendislik

Attention!

This page work in progress, as soon as it's possible page will be update.

12/01/1789

Büyük bir şeyin başlangıcı büyük bir gücün doğumu o gündü. 1789 12 Ocak, kendime ait odamda kağıt üzerinde bir ihtiyaç listesi yazıyordum bunu Büyük Britanya elçiliğine gönderip yardım almayı düşünüyordum fakat o sıralar Fransa'da bir devrim yaşanıyordu. Her türlü yardım edeceklerini bildiğim için içim rahattı, soluma baktım ve camdan dışarıdaki ormanın sessizliğini izlemeye başladım. O sırada kapım çalındı ve odaya Gilbert heyecanla girdi. Hızlıca yanıma gelerek elindeki kağıdı bana verdi ve dedi ki:

Gilbert:Efendim orta doğuda bir anormal faaliyeti yaşandığı rapor edildi. 3.Selim sizin ile görüşmek istediğini söyledi.

Yönetici:Hmm, peki ne olduğu hakkında bir detaylı bilgi var mı?

Gilbert: Hayır efendim, bizim olayı araştırmamızı istiyorlar.

Yönetici: Pekala gidiyoruz o zaman, Alexander ile Dilruba nerede?

Gilbert: Şuan Fransa'daki olaylar ile uğraşıyorlar fakat Alexander gelebilir diye düşünüyorum. Efendim isterseniz mektup yollayabilirim.

Yönetici: Tamam o zaman bana bir gemi ayarlasın, İspanya kralı büyük ihtimal izin verir.

Gilbert: Pekala efendim hemen İspanya kralı ile Alexander için ayrı mektupları hazırlamaya gidiyorum başka bir isteğiniz ya da emriniz var mı?

Yönetici: Gerek yok Gilbert. Sen sadece işleri ayarla.

Gilbert "İyi günler efendim." diyerek odadan çıktı ve kapıyı kapatarak gitti. Daha sonra yeniden camdan dışarıyı seyretmeye başladım. Uzun süre düşündükten sonra önümdeki kağıdı alarak masamdaki çekmeceme koydum ve ayağa yavaş yavaş kalkarak üstümü değiştirdim ve mekandan ayrılarak yakındaki limana yürüdüm. Gilbert bana yolda eşlik etti, limana giden yol ağaçların arasında güzel, taşlı bir yol idi. Tabii kış olmasından dolayı pek de yazın olan havasını vermiyordu. Her neyse, yakın bir süre içerisinde limana geldik ve gemi limanda hazırdı. İspanyol bayrağı geminin üzerinde dalgalanıyordu. Daha sonra askerler bayrağı indirerek Koruyucuların bayrağını yukarıya kaldırdı.
DEVAM EDİCEK

wip
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License