Anomali Birliği

Görev Bildirisi

RSC Kurumu, paranormal ve metafiziksel olarak ilgilenen tek grup değildir. Kendi kişisel kazançları için veya insanlığın korunması için çalışan birçok başka grup var. Bazıları rakip organizasyonlar, bazıları Kurumdan kopmuş gruplarıdır ve bazıları Kurumun ortaklarıdır. Her halükarda, Kurum hangi kurumlar hakkında bildiği ve kendilerine karşı tavrımız hakkında kısa bir özetin oluşturulması ve dağıtılması gerekli görülmüştür ve bu dosyayı yapmıştır.

Internal Order of Acrux

İlişkiler: GİZLİ

tnou

Bakış: Bilinen en eski gruptur ne zaman kurulduğu bilinmemekle birlikte, amaçları ise günümüzde efsane olan Mu kıtasını bulup yeniden devlet kurmaktır kendi ideolojik görüşleri Teknokratik bir görüştür kendileri insanlığın ihtişamlı günlere Teknokrasi ile geleceğine inanmaktadır, grubun kurucusunun ismi bilinmemektedir ama kod isminin Tsar Borealis olduğu bilinmektedir. grubun yöneticisi olan ██/██/19██ tarihinde Tsar Borealis ile Mr.Administrator yüz yüze görüşmüştür, ne konuştukları belirtilmemiştir, şu ana kadar IOA grubu insanoğlu yada kuruma asla zarar vermemiştir.

Detaylı bilgi için: [ENGELLENDİ]

Союз власти Union (Soyuz Union)

İlişkiler: DÜŞMAN

communist

Bakış: SSCB dönemlerinde kurulduğu bilinmektedir. Joseph Stalin'in önderliği ile kurulmuştur amacı anormal varlıkları silah teknolojisi olarak kullanmaktır, kendilerine düşman olarak GSU'yu bulmuşlardır, rakipsel olarak büyük işler sergilemişlerdir, soğuk savaş boyunca ajanlık yaptıklarıda bilinmektedir RSC Kurumu içinde ajanlık yaptıkları şekilde birçok yerdede ajanlık yapmışlardır, en sonunda SSCB'nin 1991'deki çöküşü sonrası faaliyetleri azalmıştır fakat halen bir şekilde faaliyet göstermektedirler.

Not: AD-9'un emri ile RSC-892 ile Soyuz Union'nun iletişim kurması engellenmek zorundadır.

Detaylı bilgi için:Soyuz Union Belgeleri

The Demolition Forces

İlişkiler: DÜŞMAN

TDF

Bakış: 1960 yıllar civarı, RSC Kurumu ile FBI arasında olan ilişkilerin bi yandan berbatlaşması sonucu FBI özel bir birim oluşturdu, ismine Authority Killers Force kondu, birçok şekilde RSC kurumuna saldırılar düzenlendi RSC kurumu bu olayları durdurmak için GSU'e haber verildi ve GSU FBI'yı mahkemeye çıkardı, ve AKF kapatıldı, bundan birkaç ay sonra ise AKF üyeleri bağımsız bir örgüt kurdu ve ismi The Demolition Forces oldu amaçları ise , RSC Kurumunu alt edip , yıkmak ve anormal varlıkları kendi saflarına alıp bu varlıkları kendi amaçları uğruna kullanmaktadır. TDF halen aktif durumdadır , RSC Kurumuna sızdıkları veya sızmadıkları bilinmiyor. Yöneticisi hala bulunamadı. TDF'nin halen terör faaliyetlerine devam etmektedir. TDF kendi askerlerini durumu çok kötü olan ülke rejimlerine savaşlarda yardım ederek , ülkenin vatandaşlarna gereken yardım yaparak onları kendi saflarına çekiyor ve böylece örgütleniyorlar.

Detaylı bilgi için: [ENGELLENDİ]

Manhattan Robotics

c46909

İlişkiler: DÜŞÜK

Bakış: Manhattan Robotics, 1980'li yıllarda Mr.Wallace tarafından kurulan bir şirkettir şirket teknolojik anlamda ileridedir yapay zeka, ileri silahlar v.b teknolojik ürünlere sahiplerdir şirketin zamanında RSC Kurumu ile bazı RSC'ler ile bağlantıları oldu fakat Manhattan Robotics hakkında aşırı az bilgiye sahibiz, Manhattan Robotics üyeleri eğer yakalanır ise, kurum tarafından tamami ve sert bir sorgu yapılmak zorundadır.

Manhattan Robotics'in birçok piyasaya sürdüğü nesne bilinmektedir bir çoğu kurum tarafından el konulmuştur fakat bazı belirli nesneler kayıptır, RSC Kurumu Manhattan Robotics'in birçok faaliyet gösteren belirli kişileri yakalamasına rağmen halen Mr.Wallace bulunamadı.

Detaylı bilgi için:Manhattan Robotics Detaylı Açıklama

The Enalsifa Order(Enalsifa Tarikatı)

Enalsifa-logo

İlişkiler: ORTA

Bakış: Enalsifa Tarikatı, 1890'lı yıllarda Markov Lieman tarafından kurulmuştur. İlk başlarda RSC'ye bağlı dini bir grupken RSC-001'e yapılan saldırı sonucu RSC'den ayrılıp bağımsız bir kurum haline gelmişlerdir. İlerleyen zamanlarda RSC-001'e deney yapılmadığı için RSC ile ilişkileri düşmanlık seviyesinden normal düzeye gelmiştir. Fakat halen RSC-001'in kapsanmaya çalışılmasına karşıdırlar. Enalsifa Tarikatı kısmen araştırma kurumu olarak geçse de dini bir kurumdur. Temel hedefleri Enalsifaların tamamen serbest olması ve yeni enalsifaların bulunmasıdır.

Detaylı bilgi için:Enalsifa Tarikatı

000000000000.png

Dijital İsyan Ordusu

İlişkiler: DÜŞMAN

Bakış: Dijital İsyan Ordusu, Bilinmeyen bir yılda kendine ''Cref'' diyen kimliği bilinmeyen bir kişi tarafından kurulmuş ve dijital boyuta RSC-500 bilinmeyen bir şekilde giriş yapan anonim kimselerin bulunduğu bir topluluktur. Kurum her dijital boyutta genişleme çabasına giriştiğinde saldırıya geçerler. Kurum hakkındaki çoğu bilgiye sahip olan bu topluluk kuruma kin besler ve dijital boyuttaki Tesis-D-1'in bilgilerini her zaman ele geçirmeyi başarırlar. Topluluğun Dünyadaki yeri belirlenememektedir. Temel hedefleri dijital boyutu ellerinde tutmaktır.

Detaylı bilgi için:Dijital Boyut ve Dijital İsyan Ordusu İle İlgili Belgeler

img2h

Secure İnvestigation Services (S.I.S)

İlişkiler: GİZLİ

Bakış: 1940 yılının ortalarında Adolf Hitler akıllı bir hamle yapmaya karar verdi. Yanlızca Nazi Generalleri tarafından bilinen gizli bir özel istihbarat gücü oluşturdu ve “S.I.S” olarak adlandırıldı. Savaş boyunca gizli olarak İstihbarat işleri ile uğraştı. Savaş boyunca örgüt "gizlilik" misyonunu koruyarak ülkenin İstihbarat işleri ile uğraştı. Daha sonralarda Hitlerin emri ile örgüt Almanya'daki toplama kamplarındaki insanların üzerinde yapılan deneylere yardımcı olma ve toplanan verilerin korunmasına yardımcı olan bir Kurum haline gelmiştir. Birçok kez Союз власти Union (Soyuz Union) ile temasa geçmiş ve onunla birçok kez savaşmıştır. Kurum 1968 yılında Союз власти Union (Soyuz Union) ile bir barış antlaşması imzalamış ve temaslarını kesmiştir. 1977 yılında Kurumun yeni yöneticisi Albert Adalwolf ile Prosedürü Anormal varlıkları insanlığın geri kalanından korumak ve muhafaza etmek olmuştur. Şuan Kurumun en nihai yöneticisi Albert Adalwolf denetimindedir. Kurum bu zamana kadar diğer Anomali Gruplarına herhangi bir saldırıya maruz kalmadıkça sebepsiz yere Kurumlara karşı bir ajanlık veya saldırı yapmamıştır. Topluluğun Dünyadaki genel yeri belirlenememektedir ancak S.I.S Kurumunun bir zamanlar aktif olarak inceleme yaptığı Tesis-12 şimdiki adıyla Bölge-█ bilinmektedir. Şuan RSC Kurumunun denetimine girmiş ve RSC-300 olarak adlandırılmıştır. S.I.S Kurumu değerli bir müttefik fakat korkunç bir rakip. Genel olarak genellikle aynı saat içinde cana yakın ve düşmanca davranır. Kurum Personellerine S.I.S Kurumuna ciddi bir dikkatle davranmaları konusunda uyarıldı.

Detaylı bilgi için: S.I.S Hakkında

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License