Anomali Grupları

Açıklama: RSC Kurumu, paranormal ve metafiziksel olarak ilgilenen tek grup değildir. Kendi kişisel kazançları için veya insanlığın korunması için çalışan birçok başka grup var. Bazıları rakip organizasyonlar, bazıları Kurumdan kopmuş gruplarıdır ve bazıları Kurumun ortaklarıdır. Her halükarda, Kurum hangi kurumlar hakkında bildiği ve kendilerine karşı tavrımız hakkında kısa bir özetin oluşturulması ve dağıtılması gerekli görülmüştür ve bu dosyayı yapmıştır.

Demolition Forces (DF)

İlişkiler: DÜŞMAN

TDF

Bakış: Demolition Forces RSC Kurumundan kopmuş bir gruptur, genel olarak kendi yararı ve küresel güç tabanını pekiştirmek istemektedir, sadece anomalilerle değil aynı zamanda kara borsada büyük işler çevirmekle birlikte genel olarak diğer rakip örgüt ve organizasyonlarıda yok etmeye çalışmaktadır.

Yoksul ve gelişmekte olan ülkelerdeki otoriter rejimleri, genellikle halk içinde yetişkin ve çocukları hedef alarak kendi kuvvetlerine katmaktadır, buda ülkelerin uğradığı aşırı yoksulluk ve savaşın korunmasına yardımcı olur, böylece radikal deneyimlerini ve otoriter güçlerinin devam etmesi yanında genel olarak ticaret üzerinde büyük etkileri olur.

Detaylı Bilgi İçin: [ENGELLENDİ]

North Atlantic Research Association (NARA)

nara_logo

İlişkiler: MÜTTEFİK

Bakış: 1950'li yıllara doğru RSC Kurumu ve NATO ilişkilerini dahada hızlandırmak amacı ile NARA kurulmuştur, genel olarak amaçları anormal etkenleri yok etme ve imha etmektir.

Pratik açıdan, NARA, Kurumun en fazla ağırlığı taşıdığı müzakere masasıdır. Göreceli olarak kendiliğinden iktidarsız olan NARA, şikâyetleri gidermek ve yerleşik, diplomatik bir ortamda anormal kurumlar arasındaki rekabet çıkarlarını yumuşatmak için bir forum olarak değerlidir; Bu kurumlar arasındaki çatışmalar fratricide olmakta, sadece aşağıda gizlenen aşırı gruplardan faydalanmaktadır. Bu amaçla, NARA, tehlikeli anormal teşkilatlara karşı kurum ve NATO müttefikliğinin koordinasyonunu kolaylaştırır.

Detaylı Bilgi İçin: [VERİ ÇIKARILDI]

New Order of the Angmar (NOA)

İlişkiler: GİZLİ

tnou

Bakış: Kurulum zamanı karanlık ve bilinmeyen çağlara dayanan bir gruptur ve amaçlarıysa bir efsane olan MU kıtasını geri pasifiğin derinliklerinden çıkarıp yeni bir dünya düzeni kurmaktır. Grup ilk faaliyeti olan Novosettia olayını gerçekleştiren ve o gün keşfedilen bir gruptur. Grubun bir diğer amacı ise Teknolojik bir gelecek kurmak ve tekilliğe erişmektir. Kendi görüşleri dünyayı Meritokrasi ve Transhümanizimin kurtaracağı yönündedir ve bunu insanlığı aydınlık günlere götüreceğine inanmışlardır. Örgütün üst düzey yöneticileri ve liderinin ismi tam olarak bilinmemektedir. Tek bilinen şey liderlerinin kod adının Caesar ███████ olduğudur ve Caesar ███████ 0█/██/19██ tarihinde Mr.Administrator ile görüşmüştür ve ne konuştukları bilinmemekle olup daha önceki grupla ilgili olan olay arşivleri bu görüşmeden sonra gizlenmiştir ve şuana kadar olan gözlemlerde bu grubun insanlığa verdiği bir zarar gözlenmemiştir.

Detaylı Bilgi İçin: [VERİ KALDIRILDI]

Научный союз (Science Union) (Bilim Birliği)

İlişkiler: ORTA

communist

Bakış: SSCB dönemlerinde kurulduğu bilinmektedir. Genellikle "Bilim Birliği" olarak bilinse de "Araştırma Birliği" olarak da bilinirler. Joseph Stalin'in önderliği ile ünlü fizikçi Abram Ioffe tarafından kurulmuştur. Kurumun amacı anormal varlıkları SSCB'nin siyasi, ekonomi, askeri amaçlarına katkıda bulunmaktır. Ayrıca Bilim ve Teklonoji alanında dünyanın ilerlemesini hedefler ve diğer Araştırma Kurumlarından farklı olarak bilimsel sosyalizmi savunurlar. Kendilerine düşman olarak GSU'yu bulmuşlardır. Rakipsel olarak büyük işler sergilemişlerdir. Soğuk savaş boyunca ajanlık yaptıkları da bilinmektedir. RSC Kurumu içinde ajanlık yaptıkları şekilde birçok yerde de ajanlık yapmışlardır. En sonunda SSCB'nin 1991'deki çöküşü sonrası faaliyetlerini ikincil hedefe yöneltmişlerdir. SSCB'nin çöküşü sonrası anormal varlıklar bu Kurumda kalmıştır. Bu varlıkları kendi çıkarları doğrultusunda kullanmaktadırlar. Ekonomik anlamda destek verilmediği için faaliyetleri azalmıştır. Ioffe Physico-Technical Institute, (Ioffe Fiziksel-Teknik Kurumu) Bilim Birliği'nin Merkezi Kurumu olarak bilinmektedir.

Not: AD-9'un emri ile RSC-892 ile Bilim Birliği'nin iletişim kurması engellenmek zorundadır.

Detaylı bilgi için: Bilim Birliği Belgeleri

Manhattan Robotics

Manhattan_Robotics

İlişkiler: DÜŞÜK

Bakış: Manhattan Robotics, 1980'li yıllarda Mr.Wallace tarafından kurulan bir şirkettir şirket teknolojik anlamda ileridedir yapay zeka, ileri silahlar v.b teknolojik ürünlere sahiplerdir şirketin zamanında RSC Kurumu ile bazı RSC'ler ile bağlantıları oldu fakat Manhattan Robotics hakkında aşırı az bilgiye sahibiz, Manhattan Robotics üyeleri eğer yakalanır ise, kurum tarafından tamami ve sert bir sorgu yapılmak zorundadır.

Manhattan Robotics'in birçok piyasaya sürdüğü nesne bilinmektedir bir çoğu kurum tarafından el konulmuştur fakat bazı belirli nesneler kayıptır, RSC Kurumu Manhattan Robotics'in birçok faaliyet gösteren belirli kişileri yakalamasına rağmen halen Mr.Wallace bulunamadı.

Detaylı Bilgi İçin: Manhattan Robotics Detaylı Açıklama

The Enalsifa Order (Enalsifa Tarikatı)

Enalsifa_Logo_AG

İlişkiler: ORTA

Bakış: Enalsifa Tarikatı, 1890'lı yıllarda Markov Lieman tarafından kurulmuştur. İlk başlarda RSC'ye bağlı dini bir grupken RSC-001'e yapılan saldırı sonucu RSC'den ayrılıp bağımsız bir kurum haline gelmişlerdir. İlerleyen zamanlarda RSC-001'e deney yapılmadığı için RSC ile ilişkileri düşmanlık seviyesinden normal düzeye gelmiştir. Fakat halen RSC-001'in kapsanmaya çalışılmasına karşıdırlar. Enalsifa Tarikatı kısmen araştırma kurumu olarak geçse de dini bir kurumdur. Temel hedefleri Enalsifaların tamamen serbest olması ve yeni enalsifaların bulunmasıdır.

Detaylı Bilgi İçin: Enalsifa Tarikatı

Digital Rebellion Army

Dijital_%C4%B0syan

İlişkiler: DÜŞMAN

Bakış: Digital Rebellion Army, Bilinmeyen bir yılda kendine ''Cref'' diyen kimliği bilinmeyen bir kişi tarafından kurulmuş ve dijital boyuta RSC-500 bilinmeyen bir şekilde giriş yapan anonim kimselerin bulunduğu bir topluluktur. Kurum her dijital boyutta genişleme çabasına giriştiğinde saldırıya geçerler. Kurum hakkındaki çoğu bilgiye sahip olan bu topluluk kuruma kin besler ve dijital boyuttaki Tesis-D-1'in bilgilerini her zaman ele geçirmeyi başarırlar. Topluluğun Dünyadaki yeri belirlenememektedir. Temel hedefleri dijital boyutu ellerinde tutmaktır.

Detaylı Bilgi İçin: Dijital Boyut ve Dijital İsyan Ordusu İle İlgili Belgeler

Secure Investigation Services (S.I.S)

İlişkiler: GİZLİ

img2h

Bakış: 1940 yılının ortalarında Adolf Hitler akıllı bir hamle yapmaya karar verdi. Yanlızca Nazi Generalleri tarafından bilinen gizli bir özel istihbarat gücü oluşturdu ve “S.I.S” olarak adlandırıldı. Savaş boyunca gizli olarak İstihbarat işleri ile uğraştı. Savaş boyunca örgüt "gizlilik" misyonunu koruyarak ülkenin İstihbarat işleri ile uğraştı. Daha sonralarda Adolf Hitlerin emri ile örgüt Almanya'daki toplama kamplarındaki insanların üzerinde yapılan deneylere yardımcı olma ve toplanan verilerin korunmasına yardımcı olan bir Kurum haline gelmiştir.

1977 yılında Kurumun yeni yöneticisi Albert Adalwolf tarafından S.I.S Kurumunun misyonu değişmiş ve insanlığı anormal varlıklardan korumak ve anormal varlıkları muhafaza etmek olmuştur. S.I.S Kurumu diğer Anomali Gruplarına herhangi bir saldırıya maruz kalmadıkça sebepsiz yere Kurumlara karşı bir ajanlık veya saldırı yapmamıştır. Topluluğun Dünyadaki genel yeri belirlenememektedir. S.I.S Kurumu değerli bir müttefik fakat korkunç bir rakip. Genel olarak genellikle aynı saat içinde cana yakın ve düşmanca davranır. Kurum Personellerine S.I.S Kurumuna ciddi bir dikkatle davranmaları konusunda uyarıldı.

Detaylı Bilgi İçin: S.I.S Hakkında

brh

Black Right Hand

İlişkiler: ORTA

Bakış: Kurum şu anda Black Right Hand ile ilgili çok az bilgiye sahip ve Black Right Hand ilgili bilinen tüm bilgiler NARA istihbaratından tarafından verildi. Grup paranormal eşyaların kullanımını ve varlığını benimsemiş gibi görünüyor ve özellikle de insansı ve duyarlı anormalileri barındırıyor gibi görünüyor.

Genel olarak kendilerini büyücü topluluğu olarak tanıtmaktadırlar, herhangi bir zararlı haraketleri yoktur. Black Right Hand'in genel yönetim konumundaki kişiler kurum ile iletişimlerini kesmemekle birlikte bazı anormal objeler sınıflandırılması Black Right Hand ile yapılır.

Detaylı Bilgi İçin: [VERİ ÇIKARILDI]

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License