DELTA TACTICAL FORCE

Delta Tactical Force (DTF'ler), Kurumun her tarafından çizilen personelden oluşan elit birimlerdir ve bazen düzenli saha personelinin operasyonel kapasitesini veya uzmanlığını aşan belirli tehditler veya durumlarla başa çıkmak için harekete geçirilir ve - adlarının da belirttiği gibi - arasında yer değiştirilebilir. ihtiyaç duyuldukça tesisler veya yerler. Delta Tactical Force personeli,Kurumun "en iyisinin en iyisini" temsil eder.

Delta Tactical Force büyüklük, kompozisyon ve amaç bakımından büyük farklılıklar gösterir. Son derece agresif anormal varlıklarla başa çıkabilmek için eğitilmiş tabur kuvvetine dayalı savaş odaklı görev gücü, yüzlerce birlik artı destek personeli, araç ve ekipmandan oluşabilir ve dünya genelinde tehditlerle başa çıkmak için tamamen ya da kısmen dağıtılabilir. Bununla birlikte, bir Delta Tactical Force, hedeflerine ulaşmak için yeterli görülmesi durumunda, bir düzineden daha az personele sahip olabilecek küçük, uzmanlaşmış bir istihbarat toplama veya soruşturma görev gücü de olabilir.

Bu alanda görev gücü üyeleri genellikle acil durum müdahalesi yapanlar, yerel ya da federal kanun uygulayıcılar ya da çalıştıkları bölgeye uygun askeri personeller olarak görev yaparlar. Delta Tactical Force Komutanları, görevlerini yerine getirmek için yerel saha birimlerinin veya yakındaki Kurum tesislerinde görevli personelin yardımını da isteyebilir.

Her birim temel olarak amaçlarına en uygun şekilde yapılandırılmıştır. Mücadele odaklı görev güçleri askeri hiyerarşi ve organizasyonu yakından takip edebilirken, daha küçük birimler gayri resmi veya başka bir şekilde ezoterik bir komuta zincirine sahip olabilir. Bu nedenle, Delta Tactical Force Komutanının (TKİ) her bir görev gücü için sorumlulukları büyük ölçüde değişebilir; Büyük bir görev gücünün komutanı, birden fazla takımı korumaya ve atanan her operasyon için gerekli olanları konuşlandırmaya odaklanabilirken, küçük bir takımın komutanı ekipleriyle birlikte konuşlandırılabilir ve operasyonu yerden yönlendirebilir.

Benzer şekilde, her birimin uyumu da değişecektir. Bazı Delta Tactical Force, yıllarca, hatta on yıllar boyunca birlikte eğitim almış ve çalışmış personelden oluşur; oysa, belirli bir olayla başa çıkmak için bir anlığına oluşturulan DTF personeli, diğerlerinin adlarından ve alanlarından daha az şey biliyor olabilir.

YARATILIŞ

DTF, genellikle Kurumun AD Konseyi tarafından gerekli görüldüğü şekilde, genellikle bir veya daha fazla Yetkili üyenin doğrudan onayı ile görevlendirilir yada güvenlik seviyesinde ilerlemeler kaydettiyse kişi DTF'ye aktırılabilir. Birçoğu yeni ortaya çıkan veya teorik bir tehdidi önleme amaçlı olarak oluşturulmuş olmasına rağmen, standart kontrol veya müdahale ekiplerinin etkili bir şekilde engelleyemediği özellikleri gösteren spesifik anomalilerle başa çıkmak için önemli sayıda DTF oluşturulmuştur.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License