KURUM PERSONEL DOSYASI

Kurumumuz önemli personeller için dosyalar hazırlamıştır bu dosyaların çoğu erişim kaydı serbestliği sayesinde yayınlanmıştır.

Research , Secure , Contain

Mr.Vortex (AD-4): Mr.Vortex, kurum için önemli bir personeldir kurumun politik ilerlemesinde fazlaca yardım olmuştur, kendisi liderliği ile bilinir ve AD-1in oğludur görevi ise DTFye bağlı olan Özel Kuvvetleri yönetmektir ve Kurumun Astronomi ile fizik, teknoloji bölümündede çalışmaktadır, kendisi Astronomi/Uzay araştırma bölümünün başındadır, kendi vücutuna yapışmış olan bir zırh ile yaşamaktadır kendisi zarar görmemektedir

Dr.Demo: Dr.Demo, Teknoloji ve biyoloji biliminde üst derece başarılar kazanmış bir personeldir, kendi becerikliği ve zekası nedeni ile kurum tarafından alınmıştır Dr.Demo şu anda Biyoloji Araştırma merkezinin, Tesis-D,Tesis-D-1,Tesis-D-2 ve Tesis-D-3'ün başındadır. Her zaman yanında taşıdığı [VERİ ÇIKARILDI] ise dikkat çekmektedir.

The XEBION (AD-6): Bay XEBION, kendisi yazılım ve teknoloji mühendisliği hakkında fazlaca bilgilidir, kurum içindeki Teknoloji araştırma merkezinin başındadır, kendisi zamanında yaşanan tatsız bir olay sonucu vücudunun birçok yerini kaybetmiştir fakat kendi kurduğu sistemler sayesinde hayata bir sayborg olarak tutulmuştur.

Mr.Ralncz: Bay Ralncz, Area-44ün müdürüdür, ana merkezi koruma ve yönetme ve atama işlerinin hepsine sahiptir, kurum için fazlaca önemli bir personeldir kendisi bir yandan Kurumun büyü ve sihir araştırma merkezinin başındadır kendisi Area-44deki birçok felaket eşiğine getiricek olayı durdurmuştur, bi yandan kendisi felsefik takılmaktadır, o garip anormal şişesinide unutmamak lazım.

Commander Winters: Kendisi DTFde görev yapan bir komutandır, kendisi birçok başarılı operasyonlara imza atmıştır, birçok düşman saldırısında tesisleri korumuştur ve askeri dehası sayesinde birçok insanında hayatını kurtaran önemli bir komutandır kendisi.

Mrs.Nova: Bayan Nova, kendisi hem bir askeri personel hemde Kurumun Astronomi bölümünde önemli görevlere imza atan ve, DST tarafından kurulan Space Force-1in üyesidir, Mr.Vortex ile birçok araştırmaya imza atmıştır Astronomik anomalileri anlamamızda fazlaca yardımcı olan bir personel olmuştur kendisi.

Dr.Anzillu: Dr.Anzillu Area-44de çalışan bir personeldir Level-3 araştırmacıdır kendisi kurumda Katastre sınıfı varlıklar araştırmalarında baştadır birçok katastre varlığı araştırmıştır ve fazlaca bilgi toplamıştır

Dr.Göktuğ: Bay Göktuğ Level-3 bir araştırmıcıdır Avevos varlıklar hakkında üst yetkiye sahiptir, birçok avevos varlığı anlamamımıza yardımcı olmuştur. Şu anda Area-20 ve Area-44de çalışmaktadır.

Dr.Xeno: Bay Xeno, kurumdaki baş piskoloktur, kurumda birçok yerde ismi geçmektedir kendisi Level-4 bir personeldir.
Kurumda birçok iştde yardımcı olmuştur.

Dr.Elfing: Dr.Elfing, kurum için önemli bir personeldir kendisi level-3 seviyeli bir mühendistir zamanında birçok okulda başarılara imza attı, şu anda birçok dil bilmektedir kurumun uluslararası ilişkilerde kendisi kurumu temsil eder.

Mrs.Onyx: Bayan Onyx, kurumdaki RSC-221in bakıcısıdır ve bi yandanda level 3 olan bir araştırmacıdır, RSC-221e bakıcı olması ve onu sakinleştirmesi kurum için önemlidir aksi taktirde RSC-221 kuruma zarar verebilir.

Mrs.Moonlight (AD-8): Bayan Moonlight tesisdeki ajanların baş komutasıdır kendisi Kurum ajanlarını özenle seçer ve atar, RSC Kurumundaki önemli bir personellerden biridiride kendisi.

Mr.Foster: En Önemli Sitelerden Birisi Olan Tesis-001'in Genel Müdürüdür. Ana Merkezi Koruma Ve Yönetme , Atama İşlerinin Hepsine Sahiptir, Kurum İçin Fazlasıyla Önemli Bir Personeldir. Rütbesi S-5'e Çıkarılmıştır. Disiplini Taktir Edilesidir Ve Stratejisi Çok İlgi Çekicidir. Giyim Tarzı Ve Zevkleri Baya Şaşırtıcıdır.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License