Personel Dosyası

Kurumumuz önemli personelleri için dosyalar hazırlamıştır bu dosyaların çoğu erişim kaydı serbestliği sayesinde yayınlanmıştır.

Research , Secure , Contain

Mr. Vortex (AD-4): Mr. Vortex, kurum için önemli bir personeldir. Kurumun politik ilerlemesinde fazlaca yardım sağlamıştır. Kendisi liderliği ile bilinir.

The XEBION (AD-6): Bay XEBION, kendisi yazılım ve teknoloji mühendisliği hakkında fazlaca bilgilidir, kurum içindeki Teknoloji araştırma merkezinin başındadır, kendisi zamanında yaşanan tatsız bir olay sonucu vücudunun birçok yerini kaybetmiştir fakat kendi kurduğu sistemler sayesinde hayata bir sayborg olarak tutulmuştur.

Mr. Ralncz: Bay Ralncz, Tesis-044'ün müdürüdür, ana merkezi koruma ve yönetme ve atama işlerinin hepsine sahiptir. Tesis-044'ün genel yönetiminde iyi işler göstermektedir bu işleri sayesinde kariyer atlamıştır.

Daha fazla bilgi için tıklayınız.

Commander Winters: Kendisi DTF'de görev yapan bir komutandır. Kendisi birçok başarılı operasyonlara imza atmıştır. Birçok düşman saldırısında tesisleri korumuştur ve askeri dehası sayesinde birçok insanında hayatını kurtaran önemli bir komutandır kendisi.

Mrs. Nova: Bayan Nova, kendisi hem bir askeri personel hemde Kurumun Astronomi bölümünde önemli görevlere imza atan ve, DST tarafından kurulan Space Force-1in üyesidir, Mr. Vortex ile birçok araştırmaya imza atmıştır. Astronomik anomalileri anlamamızda fazlaca yardımcı olan bir personel olmuştur kendisi.

Dr. Anzillu: Dr. Anzillu Tesis-044'de çalışan bir personeldir. Seviye-3 araştırmacıdır. Kendisi kurumda Upsilon sınıfı varlıklar araştırmalarında baştadır. Birçok Upsilon varlığı araştırmıştır ve fazlaca bilgi toplamıştır.

Dr. Göktuğ: Bay Göktuğ Seviye-3 bir araştırmıcıdır. Lambda varlıklar hakkında üst yetkiye sahiptir, birçok Lambda varlığı anlamamıza yardımcı olmuştur. Şu anda Tesis-020 ve Tesis-044'de çalışmaktadır.

Dr. Elfing: Dr. Elfing, kurum için önemli bir personeldir kendisi Seviye-3 seviyeli bir mühendistir. Zamanında birçok okulda başarılara imza attı, şu anda birçok dil bilmektedir. Kurumun uluslararası ilişkilerde kendisi kurumu temsil eder.

Mrs. Onyx: Bayan Onyx, kurumdaki RSC-221'in bakıcısıdır ve bir yandan da Seviye-3 olan bir araştırmacıdır. RSC-221'e bakıcı olması ve onu sakinleştirmesi kurum için önemlidir. Aksi takdirde RSC-221 kuruma zarar verebilir.

Mrs. Moonlight: Bayan Moonlight ajanların baş komutasıdır. Kendisi kurumdaki ajan istihbaratları düzenleme görevine sahiptir.

Bay Foster: En önemli sitelerden birisi olan [VERİ GİZLENDİ]'nin genel müdürüdür. Ana merkezi koruma, yönetme ve atama işlerinin hepsine sahiptir. Kurum için fazlasıyla önemli bir personeldir. Rütbesi S-5'e çıkarılmıştır. Disiplini takdir edilesi derecedir ayrıca stratejisi ilgi çekici ve çok iyidir. Giyim tarzı ve zevkleri baya şaşırtıcıdır.

Daha fazla bilgi için tıklayınız.

Deneb: Deneb, Boyut ve biyoloji biliminde üst derece başarılar kazanmış seviye 5 bir personeldir, Deneb şu anda Boyut Araştırma merkezinin başındadır. Her zaman yanında taşıdığı [VERİ ÇIKARILDI] ise dikkat çekmektedir. Ayrıca Boyutsal fizik konusunda uzmandır.

Daha fazla bilgi için tıklayınız.

Doktor Maniac: Doktor Maniac kurumun önemli kimyagerlerindendir. Patlayıcı ve zehirli gazlar üzerinde uğraşmaktadır. Uyuşturucu konusunda da uzman olan Maniac, kullandığı gerekçesiyle bu araştırmalardan yasaklanmıştır. Tuhaf kişiliği ve tuhaf çalışması sebebiyle personeller tarafından pek sevilmez.

Filozof Kernez: Kernez filozofların en başındadır. Kuruma Filozofluğu getiren kişidir. Zihinsel anomaliler ve fenomenler ile büyük araştırmalar yapmıştır. Varlık Felsefesinde son derece bilgilidir ve birçok kitap yazmıştır. Filozof ayrımı yaptığı için bazı doktorlar ile birçok tartışmaya girmiştir.

Daha fazla bilgi için tıklayınız.

Doktor Lovecraft: Secure Investigation Services'de (S.I.S) belli bir süre görev yapmıştır. Uzmanlık alanı geniş olduğu için birçok alanda başarılı olmuştur. Çeşitli silah vb. cihazları tasarlamakla kalmamış tıbbi ürünlerde tasarlamıştır. RSC kurumuna katıldığından beri kurum için önemli bir personeldir.

Daha fazla bilgi için tıklayınız.

Teoman Deniz: İsrail'de ███████ Üniversitesinde yazılım programlama bölümünde yüksek lisans yapmış bir araştırmandır. Bilimsel Araştırma Departmanı, Ajan İstihbarat ve İdari Yönetim Kurumunda çalışmakta, Deka-8 Siber Anomali Araştırma Ekibinin başındadır.

Daha fazla bilgi için tıklayınız.

Alex Phantomhive: Oxford Üniversitesinde yüksek kimya alanında çalışmaktadır. Bilimsel Araştırma Departmanının ikinci en yetkili personelidir. Kendi özel ekibi bulunmaktadır.

Daha fazla bilgi için tıklayınız.

Deniz █████ Yılmaz: MAJ. Deniz Kanada ordusunda görev yapmış eski bir askerdir, RSC kurumunda kendine ait DTF ekibi vardır. DTF’deki tüm askeri operasyonlarda adı geçer ve askeri açıdan kurumdaki en rütbeli kişidir. Şamil Basayev’e destek yaptığından Rusya da savaş suçlusu sayılmaktadır.

Daha fazla bilgi için tıklayınız.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License